Op weg naar Revelstoke

22 juli 2017 - Revelstoke, Canada

The free dinner (goedmakertje) bestond uit een "All you can eat buffet...." We hebben ze flink laten boeten voor de overboeking haha! Daarna zijn we naar een Walmart gereden en hebben een koelbox gekocht en eten en drinken.

Vanochtend ontbeten in Quality Inn. Omelet met kaas, worstjes, zelf wafels maken en dat na een All you can eat buffet van de avond ervoor....We hoopten dat we de broekriem deze vakantie konden aanhalen ( geen snoep in de auto, weinig verleidingen..) maar niets is minder waar. Op de kamer hebben we Snollebollekes op de waalkade teruggekeken! Wat een feest en vrolijkheid! Volgend jaar misschien toch maar na de zomerfeesten op vakantie!

Kamloops heeft 90.000 inwoners, is erg uitgestrekt en heeft enorm veel grote winkelcentra. De ene walmart is nog groter dan de andere. Wij zitten met onze hotels dan ook in deze omgeving. Van het dorpje zelf (downtown) hebben we nog niets gezien. Als we straks richting Revelstoke rijden komen we er doorheen.

Op weg naar Revelstoke zijn we gestopt bij Salmons Arm Warf. Een prachtig meer met een leuke pier. Hier hebben we onze eerste groepsfoto geprobeerd te maken op de automatische stand.. Het resultaat is mwah... wij staan daar mooi te wezen en hebben daar slechts 10 seconden voor. Dan zegt Fred: zonder zijn mond te bewegen, volgens mij sta ik er niet op...Nee zegt Helma ook binnensmonds ik denk ook niet dat je erop staat... dus lachen en gieren en foto verpest! Bij de eerste poging stond Robbert er nog niet bij.

Daarna gestopt bij The last spike. Hier staat een monument voor alle mensen die meegewerkt hebben aan de spoorlijnen. De spoorlijnen kwamen hier bij elkaar en hier werd de laatste spijker erin geslagen. Tja je moet wat hè. We hebben deze stop ook gebruikt om wat te eten en de benen te strekken.

De muziek in de auto is afwisselend van Ed Sheeran, Despacito, Jody Bernal tot aan medley's van de Toppers. @Lieke, Robbert wil volgend jaar weer mee :-).Hij zingt alles mee haha! Als Robbert's muziek er op is (hardstyle) dan wordt er snel door gespoeld...

Btw we hebben nog geen brand gezien!

Om 15:30 gearriveerd in hotel Three Valley Chateau Revelstoke. Prachtig uitzicht op het meer en heerlijk gegeten.

Groetjes,

Anne

1. Simon en Lieke:
    23 juli 2017
    Wat een leuke verhalen en mooie foto's! Wij zijn nu toch wel een beetje jaloers op jullie haha... Ohh dat is goed om te weten, dan bestel ik de kaartjes voor Toppers 2018!
    Robbert en Milou, jullie kunnen op vakantie trouwens al goed trainen voor de Vierdaagse volgend jaar! Heel veel plezier en we zijn erg benieuwd naar jullie volgend verhaal. Groetjes uit Groesbeek
  2. Fam. Braam:
    23 juli 2017
    Hele mooie foto's en leuke verhalen erbij, Emiel is een vis plek aan het zoeken aan het meer. Zoals de bloemen op de foto's, zo ligt ook jullie tuin erbij, dankzij de korrels op het gras moesten we vandaag al maaien. Vandaag in Groesbeek veel koeler met 20
    graden en regelmatig wat nattigheid.
    groetjes fam. Braam
  3. Titus:
    23 juli 2017
    Het heeft even geduurd (drukke vierdaagse week) maar heb gezien dat jullie het erg naar je zin hebben daar hoop dat alles goed gaat hier gaat alles zijn gangetje ook met opa. Verder nog plezierige dagen en mooi weer (zal wel lukken daar) hou jullie wel op de hoogte hoe het hier gaat de groetjes aan allemaal.