The Rockies

7 augustus 2017 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

De communicatie in de auto is een mengelmoesje  van Nederlands en Engels. Gisteren reden we in Cheyenne en stonden we te wachten op een kruising. Ik zei tegen Emiel: je moet hier rechts! Emiel zei: An! (licht geïrriteerd)...je kunt only rechtdoor! hahaha en Fred wilde geen uren naar Claudia Secret, oke is goed! dan gaan we naar Victoria...

Een hinderlaag in het engels is volgens één van ons een hinderlake en ik heb gisteren een wijntje gedronken van 9,50 a small one....aiai

Dan iets vervelends. De achterbanden van de auto van de familie Theunissen zijn superglad en zelfs zo versleten dat je de "voering" ziet. Niet verantwoord om hiermee door te rijden. Robbert wist een bandenspecialist te vinden en daar zijn we met z'n allen heen gereden. Alamo gebeld en nu worden er nieuwe banden opgelegd.

Het weer is vandaag minder, het regent zelfs. We hopen in Estes morgen een betere dag te krijgen zodat we lekker kunnen gaan toeren.Wij rijden nu, het is 15:00 uur, in de Rocky Mountains. Het weer is slecht, veel regen, erg jammer want het is een prachtige omgeving. Hoge ruwe rotswanden en een kolkend riviertje, waarschijnlijk is dit de Colorado river die uitmondt in The Grand Canyon! Het is slechts 11 graden en ik heb mijn teenslippertjes aan! Misschien dat iemand mij naar binnen kan dragen??

We zijn nu ingecheckt! En het was droog! En we hebben zelfs een buitenzwembad haha en dat met deze temperatuur!

Waarschijnlijk geen foto's deze dag,

Groetjes,

Anne

1. Theo en Maja.:
    8 augustus 2017
    Laten we hopen dat jullie bij thuiskomst het 'Gruusbeks' niet uit jullie geheugen hebben gewist. Jammer, de wat mindere weersomstandigheden, wij hopen dat dit gaat verbeteren, en wensen jullie nu het einde van jullie reis snel dichtbij komt, nog een prettig slot van jullie avonturen. Maja en Theo.
  2. Frans en Rosella:
    8 augustus 2017
    Het begint daar al op de nederlandse zomer te lijken ;)
  3. Fam. Braam:
    8 augustus 2017
    Voor jullie is te hopen eind goed al goed. Gisteren hier 24 graden en zonnig, maar vanmiddag komt slechter weer aan.
    Groetjes Fam. Braam