Het aftellen is begonnen!

12 mei 2017

Lieve allemaal,

Welkom op onze blog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Wij vertrekken op maandag 17 juli vanaf Schiphol.

Onze reis ziet er als volgt uit:

17 - 19 juli Seattle
04 - 06 augustus Rapid City
06 - 07 augustus Cheyenne
07 - 09 augustus Estes
09 - 11 augustus Denver

We ondernemen deze reis met onze vrienden Fred en Helma, zoon Jeroen en dochter Tessa. Wij gaan met onze dochters Milou en Merel en de vriend van Milou, Robbert. Heel spannend allemaal! We hopen op deze manier jullie een beetje mee te laten genieten van onze trip naar Amerika en Canada.

Groeten,

Annemarie & Emiel
Milou & Robbert, Merel

1. Theo en Maja.:
    5 juli 2017
    Veel plezier, een ding is zeker, van jullie voorbereiding kan ik nog een hoop leren.
    Ik vertrouw op wat externe hulp ! Vanzelfsprekend blijf ik jullie avonturen volgen.
  2. Paul:
    9 juli 2017
    Wat leuk dat we jullie op afstand kunnen blijven volgen. Ik zie de reisverslagen en foto's graag tegemoet.
    Heel veel plezier gewenst.
    Aan de voorbereiding kan het - zoals als Theo terecht opmerkt - niet liggen.
    Hartelijke groet, Paul
    (het kleine neefje van Annemarie) :-)
  3. Simon en Lieke:
    11 juli 2017
    Nog eventjes, en dan gaan jullie vast en zeker genieten van deze mooie reis! Wij wensen jullie heel veel plezier en kijken uit naar jullie verhalen en foto's.
    Geniet ervan!
    Gerrie, Annelies, Martijn, Monique, Simon en Lieke
  4. Fam. Braam:
    15 juli 2017
    Een goede vlucht naar dat prachtige land, en veel kijk en luister plezier.
    Wij vinden het prachtig om jullie belevenissen te mogen volgen hier.
    Groetjes Theo en Tiny
  5. Bert en Ria Nillessen:
    15 juli 2017
    We zijn erg benieuwd naar de reisverslagen en foto's! Een hele mooie, indrukwekkende en ook gezellige reis gewenst! Geniet ervan!

Groetjes, Bert, Ria, Martijn, Wietske, Jasper en Adriana
  6. Ellen Bloks:
    17 juli 2017
    Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier!! Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen en zal deze met veel plezier volgen. Groetjes Ellen
  7. Frans en Rosella:
    17 juli 2017
    Goede reis!!! We houden jullie in de gaten ;-)