De oversteek gemaakt......

17 juli 2017 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Zaterdagavond nog even naar de zomerfeesten geweest, een hele gezellige avond gehad. Wij sloten af bij Credible waar een fantastische band speelde: Favorites. Na afloop even contact gezocht met Merel (ook in town) en haar behoed voor erger en haar mee naar huis genomen. Ze is ons nu erg dankbaar haha!

Vanochtend om 4:15 vertrokken, bij de eerste rotonde roept Merel dat ze iets belangrijks vergeten is dus extra rondje over de rotonde en weer terug naar huis! Mmm als dat maar niet bepalend is voor de rest van de vakantie...bij aankomst op de parking van Schiphol help ik mee kijken of de weg achter ons vrij is , de vele koffers belemmeren het uitzicht. Ik gooi m'n deur open en ja hoor de boardingpasses vlogen in het rond, Emiel reed er nog net niet overheen haha! Daarna ging alles van een leien dakje, de familie Theunissen arriveerden net na ons, nog zonder Jeroen, hij sluit zich in Calgary bij ons aan. We zijn nog nooit zo snel door de douane gegaan. Er was nog tijd voor een drankje en Helma deelde bananen??? uit....toch nog eens vragen waarom...? Met een half uurtje vertraging stegen we op. Ik schrijf dit nu op 11280 m hoogte, het is buiten -37C en  we hebben nog 3039 km te gaan. Ik realiseer me wat een lange dag we voor de boeg hebben, we stonden om 3:00 op, we komen aan om 20:00 (nederlandse tijd) en dan is het in Seattle pas 11:00 's ochtends.....dan begint de dag pas ! En slapen in het vliegtuig? Dat lukt mij niet echt! De films Gifted (snik snik) en Allied gekeken, wat Sudoku gedaan en vooral veel gegeten!

Nu 20:30 We hebben de dag afgesloten met een stukje Seattle en zijn al meer dan 24 uur op de been! Welterusten,

Groetjes

Anne

1. Marianne Bogaard:
    18 juli 2017
    Een heel goed begin van de vakantie, zo'n zomerfeest. Ik ben wel heel nieuwsgierig waar Merel voor behoed is, vooral dat behoed "voor erger". Heel veel plezier daar en maak er weer een mooie vakantie van.
  2. Liesbeth en Marcel:
    Boeing, Microsoft, Starbucks, Pearl Jam & Nirvana,
    Genoeg te doen in Seattle en dan snel "into the wild"

Enjoy!
  3. Fam. Braam:
    18 juli 2017
    De 4daagse is weer van start gegaan, en Gerard heeft de 1e dag weer volbracht.
    Het was vanmiddag hier ruim 26 graden met zonnig weer. Veel plezier jullie.
    groetjes fam. Braam