Gelukt!....de terugreis..

11 augustus 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanochtend voor de laatste keer in Denver wakker geworden. Onze koffers mudvol! En ook wel weer zin om naar huis te gaan. We zijn rond 12:00 uur vertrokken naar Alamo, waar we onze auto ingeleverd hebben. Van onze "ster van Bethlehem" zeiden ze niet veel. Het was schijnbaar heel gewoon een ster in de voorruit.. Ze zeiden ook dat we goed verzekerd waren. Al kwam je alleen met het stuur aan was het nog oké haha! Althans ik dacht dat hij zoiets zei...

Met een shuttle zijn we naar Denver Airport gereden. Het inchecken, de douane, het ging allemaal heel voorspoedig. Merel was  al op weg naar de gate. De trein sloot zijn deuren terwijl Merel alleen aan boord was, de overige 8 stonden nog op het perronnetje....lichte paniek maar toen opeens gingen de deuren weren open en schoten er 8 versneld naar binnen! We hadden geen rechtstreekse vlucht maar een overstap in Minneapolis.

Waar we al bang voor waren gebeurde ook. Terwijl we aan het wachten waren zagen we dat onze vlucht 20 minuten vertraging had. Niet echt prettig, onze overstaptijd was slechts 50 minuten, nu rond de 30...In het bedrijfsleven (Daar is Helma van) noemen ze dit geen probleem maar een uitdaging.....haha! We hebben besloten de uitdaging aan te gaan haha!

Ik schrijf dit laatste stukje thuis, dus alles is voorspoedig gegaan! Onze 2e vlucht vanuit Minneapolis had ook vertraging, pffff wat een geluk! Want als je de stal ruikt wil je ook naar huis toch? We zijn zaterdagmiddag om 13:15 geland.

Robbert maakt nog een filmpje wat tzt op het blog komt. Nu rest mij niets anders dan afscheid te nemen van dit blog en zijn volgers. Beide families zijn het er over eens dat het een geweldig mooie vakantie is geweest waar we nog lang op kunnen teren (is ook nodig want de knip moet weer gevuld worden grinnik!).

Groetjes,

Anne

1. Wendy Heijmans:
    13 augustus 2017
    Zo nu maar naar het groesbeekse bos
    dieren spotten !!! wat gaaf deze reis zit in jullie geheugen en kun je lang op terug kijken ..... werk ze allemaal en was leuk om jullie blog te lezen greeetzzz Wendy