alweer een......

9 augustus 2017 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Jullie zagen het al op de foto. Robbert met hout....Hij en Jeroen hebben gisteren een prachtig kampvuur gemaakt. We zijn er even met z'n allen bij gaan staan maar al snel sloeg bij sommige de moeheid toe. De jongens hebben het echter goed volgehouden! Wij zeiden al tegen ze, je hoeft met dit vuur niet bang te zijn voor wilde dieren! Met een lekker drankje erbij hebben ze een heerlijke avond gehad. Echter...(jullie voelen hem al weer aankomen) op nog geen 40 meter afstand kwam hij weer aan sjokken, de zwarte beer! Haha! Rond 11:00 uur klopte Robbert op onze deur, met deze mededeling! Hij had ook nog 2 seconden gefilmd. Ik lag al te slapen maar was meteen klaarwakker! Dit zal onze laatste ontmoeting zijn met een beer want we vertrekken vandaag naar Denver!

Rectificatie...rectificatie...rectificatie...vanochtend aan het ontbijt vertelden de heren dat de beer op slechts 30 meter afstand voorbij kwam en....dat de fles rum driekwart leeg is.....Bij deze!

Na nog even door een stukje National Park Rocky Mountains te hebben gereden zijn we doorgegaan naar Denver. Ons laatste hotel. Het ligt al bij de luchthaven vanwaar we vrijdag vertrekken. We zijn zojuist ingecheckt.

We zijn allemaal wat moe aan het worden, het leven uit de koffer, het verblijf op grote hoogten, alle indrukken die we opdoen kost de nodige energie. Toch zijn we razendsnel geworden in het in- en uitpakken van de auto. Alles heeft zijn eigen plek en zonder communicatie pakken we in 10 minuten de auto in! En alles natuurlijk vindbaar. Dat moet ook wel want het wordt lastig als de Tomtom onder in een koffer ligt. Ieder heeft ook zijn eigen stek in de auto. Emiel rijdt, Anne ernaast, Milou en Robbert op de tweede rij en last but not least Mereltje achterin! En heel af en toe wordt er gewisseld.

Of we vandaag nog iets gaan doen weet ik niet, dat horen jullie morgen.

Ik heb geen foto's voor vandaag,

@Helma en familie, zonder jullie had ik dit blog niet kunnen schrijven. Mijn dank daarvoor. De verhalen hebben we met z'n allen gemaakt. Het zijn prachtige herinneringen aan een super mooie vakantie. Straks in Nederland maar weer snel een evaluatie-avondje plannen ;-)

En ook al onze volgers bedankt! Elke ochtend meteen kijken of er iemand gereageerd heeft, even contact met Nederland, de grappige en lieve reacties, we vonden het erg leuk! Nog twee dagen volhouden haha.

Groetjes

Anne

1. Theo en Maja.:
    10 augustus 2017
    Geniet nog van de laatste indrukken, de tijd vliegt, dank voor jullie mooie verhalen, en namens ons een hele goede, en voorspoedige terugreis. Maja en Theo.
  2. Wendy Heijmans:
    10 augustus 2017
    Het was echt berengezellie om jullie reis te volgen leuk omschreven , knap werk
    en zekers een geweldige vakantie gehad met veel indrukken geniet nog lekkr na !!!!!!!
  3. Rosella:
    10 augustus 2017
    Geniet nog van jullie dag in Denver en voor morgen vast een hele goede reis terug! Wij zijn ook heel benieuwd naar jullie 'live' verhalen! Tot snel!
    Groetjes Frans & Rosella
  4. Liesbeth en Marcel:
    10 augustus 2017
    Laatste dagje voor jullie en voor ons, wij zijn net opgestaan met....regen en dat op onze laatste dag in Miami. Hoe laat vliegen jullie morgen? Zien we elkaar nog in de sky? Wij vertrekken 16 uur Miami, overstap Detroit om 22:45, zaterdag landen we om 12:35 op Schiphol. Hele goede reis en tot in Nederland!!
  5. Bert en Ria Nillessen:
    10 augustus 2017
    We hebben erg genoten van jullie mooie verhalen en prachtige foto's!
    Wat een geweldige reis weer.
    Een goede vlucht terug en tot snel.
    Groetjes Bert en Ria
  6. Piet en Rike van Breemen.:
    10 augustus 2017
    Weer terug naar Groesbeek. Een fantastische reis gemaakt vol prachtige verhalen en mooie foto's. Leuk om te volgen.Een goeie reis terug. Groetjes Piet en Rikie.